4.6
4 חוות דעת
 
 
 
 
 
 
 
בית מרקחת הנשיא - נגבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אודות בית המרקחת

 
בית מרקחת הנשיא – נגבי, שכתובתו רח' הנשיא 42, הוא בית מרקחת פרטי מהוותיקים בחדרה, אשר שייך לרשת שר"מ. בית המרקחת הוקם בשנת 1970, ומאז הוא מספק מגוון רחב של מוצרים, תכשירים ותרופות, תוך מתן שירות אדיב ומקצועי. מאז 1983 מנהל את בית המרקחת מר בורוכוביץ יחזקאל - רוקח בעל תואר שני ברוקחות. בית המרקחת מקבל מרשמים של קופות החולים מכבי ומאוחדת.
 

כל מוצרי הפארם שיגרמו לכם להרגיש נהדר

 
אפשר להשיג במקום גם מוצרי ויטמינים, תוספי מזון, מוצרי טואלטיקה, מוצרי היגיינה, מוצרי תינוקות, מוצרי טבע, תמיסות צמחיות וכן תרופות ומוצרי הומאופתיה. כמו כן, במקום קיימת מחלקת קוסמטיקה ובה מוצרים של מיטב המותגים, ביניהם: VICHY, ד"ר עור, סבוקלם וד"ר NoNa.
 
 

ייעוץ מקצועי מרוקח

 
צוות הרוקחים והעובדים שלנו מעניק לכם מגוון שירותים. שירותינו מבוססים על מקצוענות, ניסיון ואמינות של יותר מ- 30 שנה. צוות הרוקחים המנוסה שלנו ישמח לעזור לכם בכל דבר, הן במקום והן בטלפון. כמו כן, כל אחד יכול לקבל אצלנו ייעוץ רוקחי לכל מגוון תרופות ה- OTC, וכן הוויטמינים ותוספי המזון שניתן לרכוש אצלנו. הצוות המקצועי מעניק ללקוחות שירותים ברפואה קונבנציונלית וברפואה משלימה, כך שניתן לבחור לבחור באופציה המתאימה לכם.
 
 
 
רוקח בית מרקחת הנשיא
 
 
 
 

2 סניפים לנוחותכם

 
סניף הנשיא (רחוב וייצמן), בו מקבלים הנחות חברי קופות החולים של מכבי, מאוחדת ולאומית.
סניף הנגבי (הרברט סמואל) בו מקבלים הנחות חברי קופות החולים של מכבי.
 
לפרטים נוספים התקשרו עוד היום: 04-6324231